نظـــــــــــــــریادتون نرها خخخخ

 پست ثابت

(((نظر یادتون نره)))  

تبادل لینکم میکنم 

ادرس وبتو اینجا بزارید

ب همتون سر میزنم

اگر دوست دارید نویسندم شید بگید

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت0:05---9 اسفند 1392
سلام ممنون که به وب من سر میزنین

منم شمارو لینک کردم تمام عشق من همین وبلاگه و تنهایی که خودم برا خودم درست کردم

برای اهنگ هم اینکه میخواین برا وبلاگتون کدش رو یا اهنگ رو میخواین؟

بهم بگین براتون بیارم بزارم
پاسخ: خیلی ممنونم :) منم همین این وب من تنهاییامو پر میکنه .اهنگو میخوام دانلود کنم میام وبتون بهتون میگم :)


رحی
ساعت17:23---8 اسفند 1392
پاییز



پاییز

کاش ون پاییز بودم......کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم

برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد

آفتاب دیدگانم سرد میشد

آسمان سینه ام پر درد می شد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد

اشکهایم همچو باران

دامنم را رنگ می زد

وه ... چه زیبا بود اگر پاییز بودم

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

شاعری در چشم من می خواند ...شعری آسمانی

در کنار قلب عاشق شعله میزد

در شرار آتش دردی نهانی

نغمه من ...

همچو آوای نسیم پر شکسته

عطر غم می ریخت بر دلهای خسته

پیش رویم

چهره تلخ زمستان جوانی

پشت سر

آشوب تابستان عشقی ناگهانی

سینه ام

منزلگه اندوه و درد و بدگمانی

کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پایز بودم (فروغ فرخزاد )


پاسخ: خیلی قشنــــــــــــــــــگ بود :)


idolize
ساعت17:04---8 اسفند 1392
سلام آبجی گفتم دیگه این کدی که الان برات send کردمو کپی کن تو بخش کدهای جاوا اسکریپت وبت

بازم مشکلی اومد بگو که فقط الان هستم
پاسخ: اوکی


حمید....ه
ساعت11:21---8 اسفند 1392
قالب وبلاگ تغییر دادی قشنگ شد

بعدش یه پیشنهاد میدم

اینه که لینک های اضافی رو پاک کنی

بهتر میشه




پاسخ: اوکی.ممنونم


حمید....ه
ساعت17:26---7 اسفند 1392
یه پست گذاشتی جدیده؟

عکسش معلوم نیست چیه


پاسخ: اره .باشه درست میکنم


idolize
ساعت17:16---6 اسفند 1392
نرو همینو کپی کن
پاسخ: یعنی چی همینو کپی کنم؟


idolize
ساعت17:16---6 اسفند 1392
<!-- Envolve Chat -->
<script type="text/javascript">
var envoSn=154877;
var envProtoType = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://" : "http://";
document.write(unescape("%3Cscript src='" + envProtoType + "d.envolve.com/env.nocache.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E";
</script>


shayan
ساعت0:41---5 اسفند 1392
انشاالله که به ارزوت میرسی.ولی رقیبت!!من هر گز دعا نمی کنم کسی نابود بشه!!ولی دعا میکنم که از رقابت باتو کناره گیری کنه
پاسخ: ایشالله :)


مسیح
ساعت14:11---3 اسفند 1392
این از نظر

چشم واست دعا میکنم ک ب آرزوت برسی

الهی رقیبتم نابود شه

خوفه؟؟

راستی لینکیدم بلینک
پاسخ: قربونت ممنونم گلم الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی امین.عالیه :) من اول لینکیدمت بعله :)


نوجوان توانگر
ساعت8:38---3 اسفند 1392
سلام

دوست داشتید به http://nojavanetavangar.com هم سری بزنید
پاسخ: چشــــــــم :)


نادر
ساعت9:24---30 بهمن 1392
سلام عزیزم خوبی؟کی میای پس؟دلم برات یه زره شده

گروه کرکره خنده
ساعت1:32---23 بهمن 1392
سلام ممنون به من سر زدی خوشحال شدم

بازم بیا وبم چون اپم

موفق باشی

منتظرتمااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ: چشمم :)


vahid2appel
ساعت0:11---23 بهمن 1392
سلام خوبی من اسمموتوصفحه وبت نمیبینم اماتوگفتی لینکم کردی
پاسخ:
جدی میگی؟ببخشید چشم الان میزارم

الان دیدم شما ادرس وبتو اشتباه نوشتی


Arman
ساعت13:15---21 بهمن 1392
یا علی عبدالمالکی رقیب هم داری؟
پاسخ: اره رقیب دارم :(


حمید
ساعت12:40---21 بهمن 1392
به پیشنهاد میدم

خواستین قبول کنید

مسابقه بزارین تو وبت

اینجوری بیشتر میان نظر میزارن


پاسخ: مثلا چه نوع مسابقه هایی؟


آخــــــرین چت
ساعت2:49---21 بهمن 1392
سلام عزیز دلم وبلاگت خیلی قشنگه خیلی خیلی لذت بردم گلم موفق باشی. عزیزم یکی از بهترین وپر سرعت ترین چترومهای ایران بنام آخرین چت افتتاح شد با کلی برنامه های شاد مفرح که چند تاشو اینجا برات میگم مسابقه هفتگی وشارژداریم به اولین نفراتی که افتخار عضویت بدن درجه وامتیاز هدیه میدیم ویه خبر خوبه دیگه اونم اینه که اگه زود بیای تبادل لینک انجام میدیم. پس زود بیا عزیزم منو کلی دوستای مهربون وشاد اونجا منتظرتیم.اینم ادرسhttp://www.akharinchat.com/

حمید
ساعت19:45---20 بهمن 1392
منظورم اینه که رقیب وبلاگ نابود بشه

میتونی جواب بدی

شرمنده باز سوال کردم


پاسخ: نه نه اشتباه متوجه شدی اینی که من میگم اصلا تو دنیای مجازی پا نزاشته رقیبمه تو کارم


حمید
ساعت13:35---20 بهمن 1392
این اهنگ خیلی باحاله

همین دیشب با رفیقا بودیم بیرون این اهنگ گوش دادیم صدا زیااااااااااد

حال داد

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


پاسخ: اره خیلی باحاله :)))


حمید
ساعت13:34---20 بهمن 1392
میشه دقیق بگی منظورت از رقیب چیه

خخخخخخخخخخخخخ


پاسخ: رقیب رقیبه دیگه میشه گفت سعی میکنم ازش بالاترشم ... :)


عجب
ساعت13:11---16 بهمن 1392
دقیقا الان نویسنده کیه؟

چیکار به رقیبت داری

ولش کن اینقدر هستن که

بروووووووووو

بعدی
پاسخ: خخخخخخ خودم شهرزاد هههههه.چرا اتفاقا اگه نباشه من دیگه غصه ای ندارم ههههههه فکرتون جای بد نرها ازهمه لحاظ رقیبمه :)


جوجو
ساعت21:28---14 بهمن 1392
موچکر بابت حضورت

تو هم لینک شدی

بازم بیا اونورا
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم چشم :)


مائده
ساعت21:10---14 بهمن 1392
ممنون از لینکتون شما هم لینکی
پاسخ: مرسی ابجی گلـــــــم :)


مائده
ساعت21:10---14 بهمن 1392
سلام ممنون که به وبم اومدی وبلاگ شما هم زیباست
پاسخ: خیلی خعلی ممنونم :))))


zahra
ساعت20:38---14 بهمن 1392
سلام دوست عزيز وب خوبي داري به من هم سربزن.
پاسخ: باشع ابجی خودممممم :))


حمید
ساعت3:07---14 بهمن 1392
من که همیشه مطلب جدید باشه نظر میزارم

باشه بازم نظر میزارم


پاسخ: دا دا ایووووووووول :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1398برچسب:, | 2:5 | نویسنده : تنهـــــــا |